Tusdestadasddddf
Uke 21: Floppo
Her viser vi frem en ny måte å gjennomføre flip-flops og skippity-scaps.
Uke 27: Aldri mer rotototot!
Dere har ventet lenge, men det er endelig her: ryddevinduet er på plass 🥳
Uke 32: Dosett 💊
Den digitale dosetten er endel klar for bruk – dette er loggføring av medisinadministrering, oppgavehåndtering og alt i ett
This is a test
New CTA-event with title + button + image. When the user clicks the CTA button, the form is shown.

Hei fra Aidn! 👋
Vil du vite hva som er nytt og hva vi jobber med?

En til
adfgadfgadfg

En til
adfgadfgadfg
Mitt Aidn er kommunens nye verktøy for digital kontakt mellom helsevesenet og deg og dine pårørende. Tjenesten gjør det enkelt å sende meldinger, samtidig som du får full oversikt over hva som skjer – når det skjer.
Aidn kort fortalt
- I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.
- I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.
- I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.


I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.


I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.
dfgkdfajglakdfjg


Fonda LaShay

Tradisjonell programvareutvikling er snudd fra «tilpass deg til det du får» til «fiks alt som ikke funker»