Aidn
Kontakt oss
Prøv demoen

Tusdestadasddddf

This is a test

New CTA-event with title + button + image. When the user clicks the CTA button, the form is shown.

Mitt Aidn er kommunens nye verktøy for digital kontakt mellom helsevesenet og deg og dine pårørende. Tjenesten gjør det enkelt å sende meldinger, samtidig som du får full oversikt over hva som skjer – når det skjer.

Aidn kort fortalt

  • I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.
  • I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.
  • I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.
Jon Helge Andersen

Jon Helge Andersen

Kommersiell direktør
Fonda LaShay

Fonda LaShay

Director of Design

I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.

Jon Helge Andersen

Jon Helge Andersen

Kommersiell direktør
Fonda LaShay

Fonda LaShay

Director of Design

I dag bruker helsepersonell mye tid på datasystemer som ikke kommuniserer eller er oppdatert. Leger må ringe rundt for å få tak i vesentlig informasjon. Sykepleiere må fylle inn samme data i ulike system både to og tre ganger. Pasienten opplever en fragmentert helsetjeneste, hvor ulike deler i verste fall motarbeider hverandre uten å vite det.

dfgkdfajglakdfjg

Jon Helge Andersen

Jon Helge Andersen

Kommersiell direktør
Fonda LaShay

Fonda LaShay

Director of Design
Har jobbet i designbransjen siden 2005. Drevet av et systemisk tankesett og bakgrunn innen designsystemer, fokuserer hun på de langsiktige konsekvensene av designbeslutninger – alltid med mål å overgå brukernes forventninger.
Jon Helge Andersen

Jon Helge Andersen

Kommersiell direktør
Tradisjonell programvareutvikling er snudd fra «tilpass deg til det du får» til «fiks alt som ikke funker»
Author Authorsen

This is a test

New CTA-event with title + button + image. When the user clicks the CTA button, the form is shown.

test
mux