Aidn

Bli kjent med Aidn

Mitt Aidn er kommunens nye verktøy for digital kontakt mellom helsevesenet og deg og dine pårørende. Tjenesten gjør det enkelt å sende meldinger, samtidig som du får full oversikt over hva som skjer – når det skjer. Gå til mitt.aidn.no og logg inn med BankID. Tjenesten fungerer best på mobil, men kan også åpnes i nettleser på PC.

mitt.aidn.no
Illustrasjonsbilde av tilgangsmeldingen til pårørende

Tilgang for pårørende

Pårørende kan, med samtykke fra pasienten, få tilgang til Mitt Aidn. Hensikten er å la pårørende ta del i oppfølgingen sammen med pasienten. Snakk med helsepersonellet om å få tilgang.

Illustrasjonsbilde av livshistorie skjema

Livshistorie

For å gi best mulig oppfølging, hjelp og omsorg har helsepersonellet behov for å vite litt mer om pasienten. «Din livshistorie» er et spørreskjema der du kan fortelle om alt fra yrke og utdanning til hva som er viktig for å trives. Konseptet er ikke nytt, men når pasienter eller pårørende svarer digitalt går svarene direkte til journalen, slik at helsepersonellet alltid har det tilgjengelig.

Illustrasjonsbilde av meldingere

Meldinger

Er det vanskelig å få tak i rett person når du lurer på noe? Helsepersonellet har ofte mye å gjøre, og det er ikke alltid like lett å ta telefonen. Nå kan du enkelt sende en melding via Mitt Aidn og bli varslet på SMS når du får svar.

Illustrasjonsbilde av oppslagstavlen i mitt aidn

Oppslagstavle

Bli varslet om viktige fellesbeskjeder fra oppslagstavlen på SMS og logg inn for å lese i MItt Aidn. Her får du beskjed om arrangementer, sykdomsutbrudd eller andre viktige meldinger som angår alle.

Illustrasjonsbilde av nettverk

Nettverk

Vet du hvem primærkontakten din er? Under «nettverk» i Mitt Aidn kan du holde deg oppdatert på hvem som har hovedansvaret.

Illustrasjonsbilde av behandlingsplan

Behandlingsplan

Helsepersonellet har alltid en plan for oppfølgingen din. I Mitt Aidn får du full oversikt over behandlingsmålene som er satt, og hvilke tiltak som gjøres for å nå målene.